31 januari 2020 t/m 1 maart 2020

‘Proef de Vrijheid’ met bezoek Kamp Vught en vrijheidsmenu

Arrangement — Design van het Derde Rijk

Het arrangement ‘Proef de Vrijheid’ is een initiatief van Bossche Locals in samenwerking met Nationaal Monument Kamp Vught en Design Museum Den Bosch.

Met ‘Proef de Vrijheid’ staan we stil bij 75 jaar vrijheid in Noord-Brabant. Bij Nationaal Monument Kamp Vught krijg je een beeld van de gebeurtenissen die zich binnen het kamp hebben afgespeeld. Aansluitend serveren we bij Zoetelief het ‘Vrijheidsmenu’ waarbij ingrediënten uit de oorlogstijd worden gebruikt in een jasje van nu. Bezoek Design Museum Den Bosch met de indrukwekkende tentoonstelling ‘Design van het Derde Rijk’. Deze tentoonstelling toont de grote bijdrage van vormgeving aan de verspreiding en ontwikkeling van de kwaadaardige nazi-ideologie.

Luncharrangement

v.a. € 42,50 per persoon

• Bezoek aan het Nationaal Monument Kamp Vught
  • Wandelroute kaart
  • Vrijheidslunch 2-gangen of 3-gangen vrijheidsdiner
  • Bezoek aan het Design Museum
  • Stadswandeling met app, Tweede Wereldoorlog route

Dinerarrangement

v.a. € 49,50 per persoon

Optioneel bij te boeken:

• Een warm worstenbroodje van Brabants Worstenbroodje voor onderweg
  • Taxivervoer
  • Stadswandeling met gids
  • Hotelovernachting
  • Fiets- of (elektrische)-stepverhuur
  • Borrel met Proef de vrijheid borrelplateau

Voor meer details en het boeken van het arrangement ga je naar de website van Bossche Locals.