8 augustus 2018 13.00 — 15.00 uur

Architectuurworkshop voor kinderen 9-12 jr

Kinderworkshop

Ontwerp jij een nieuw plan voor de Bossche Tramkade? Tijdens deze workshop ga jij maquettes bouwen, tekenen en zelf een stuk stad vormgeven. Zo ontdek je of je het ontwerpvak leuk vindt. Misschien wil je na deze workshop wel architect worden. Dan mag jij meedenken over wonen in de toekomst.

Aan het eind van de workshop (om 14:50 uur) worden de plannen gepresenteerd aan de ouders/begeleiders. Deze workshop is bedoeld voor basisschoolkinderen van groep 5 tot en met groep 8 en wordt begeleid door Bossche architecten/stedenbouwers en een museumdocent van het Design Museum Den Bosch. Locatie: De Studio, de educatieruimte van het Design Museum Den Bosch, De Mortel 4.

Dit is een samenwerkingsverband tussen BAI en Design Museum Den Bosch.

Aanmelden via deze link

Toch verhinderd? Meld dan ook even af via Eventbrite zodat andere kinderen deel kunnen nemen.