23 oktober 2024 t/m 30 oktober 2024

De wereld onder jouw voeten

Familieworkshop — Design voor de planeet

Heb jij je ooit afgevraagd wat voor sporen je achterlaat op de aarde? Wat voor impact jij hebt op de wereld om je heen? Tijdens deze creatieve workshop denk je na over jouw voetafdruk en wat die betekent voor de toekomst. Ontwerp met de hele familie een unieke voetafdruk van gerecycled textiel en ontdek hoe jullie samen de aarde een beetje mooier kunnen maken.

Op 23, 26, 27 en 30 oktober van 13.00 – 16.00 organiseert Design Museum Den Bosch deze workshop voor de hele familie. Kom langs bij de workshoptafel in de hal van het museum en doe gratis mee.

Dit ga je doen

Schuif aan bij de workshoptafel in de hal en ontwerp jouw eigen voetafdruk van gerecycled textiel. Laat je inspireren door de tentoonstelling ‘Design voor de planeet’ en ga aan de slag! Je gaat zelf ontwerpen hoe jouw voetafdruk eruitziet, wat wil jij achterlaten?

Praktische informatie

Deelname aan de familieworkshop is gratis en je hebt geen museumticket nodig, hoewel een bezoek aan de tentoonstelling natuurlijk een mooie aanvulling is! Je kunt aanschuiven op woensdag 23 oktober, op zaterdag 26 en zondag 27 oktober en op woensdag 30 oktober in de herfstvakantie, tussen 13.00 en 16.00 uur. De workshop is geschikt voor iedereen vanaf zes jaar oud en we nodigen de hele familie uit om mee te doen!