30 december 2023 t/m 31 december 2023

Ontwerp jouw eigen land

Familieworkshop — Mapping Modernity – Moderniteit in kaart

Deze kerstvakantie zijn er weer familieworkshops in Design Museum Den Bosch! Schuif op 30 en 31 december gratis aan bij de workshoptafel in de hal van het museum en ontwerp je eigen landkaart.

Wat ga je doen?
Eerst bezoek je met de hele familie de tentoonstelling Mapping Modernity – moderniteit in kaart. Daarna ga je aan de workshoptafel in de hal aan de slag met het ontwerpen van je eigen landkaart. Je tekent de kaart op papier, en beetje op weg geholpen door het toeval en een handje vol rijst. Alle getekende landkaarten komen uiteindelijk naast elkaar te hangen waardoor jullie samen een nieuwe wereldkaart maken.

Praktische informatie
De familieworkshop is helemaal gratis; je hoeft geen kaartje voor het museum te hebben om mee te kunnen doen (al is een bezoek aan het museum natuurlijk wel heel erg inspirerend!). De workshoptafel staat op 30 en 31 december in de hal van het museum. Je kunt op ieder moment tussen 13.00 en 16.00 aanschuiven, en zo lang of kort blijven als je wil. De workshop is geschikt voor iedereen vanaf zes jaar, en we vinden het leuk als de hele familie meedoet!

Kan je niet op 30 of 31 december? Dezelfde workshops worden gegeven op 23 & 24 december en 6 & 7 januari.