8 november 2023

Een unieke vaas en een bijzondere bijeenkomst voor Design Museum Members en Patrons

Op donderdag 2 november organiseerde het museum een speciale bijeenkomst voor de Design Museum Members en Patrons. Members en Patrons zijn betrokken bij het museum en dragen in belangrijke mate bij aan bijzondere projecten, via een periodieke gift.

Na een ontvangst door directeur Timo de Rijk in de centrale hal van het museum werden de gasten meegenomen door senior conservator Yassine Salihine naar de tentoonstelling Mapping Modernity – moderniteit in kaart. Het programma sloot af met de presentatie van de Bubble Vaas van Jorine Oosterhoff (1981) die speciaal voor Design Museum Den Bosch werd gemaakt in een gelimiteerde oplage. Als dank voor hun steun aan het museum kregen de Members en Patrons deze vaas uitgereikt. De artist proof is opgenomen in de collectie van Design Museum Den Bosch.

Wilt u het museum ook steunen als Vriend, Member of Patron? Kijk dan op Steun het museum om alle mogelijkheden te bekijken.