2 november 2020

Welkom in de nieuwe museumwinkel

Sinds deze week ben je welkom in de vernieuwde museumshop. Tussen de koeienhuiden in het voormalige auditorium van de gebroeders Campana vind je de mooiste cadeautjes, bijzonder design, keramiek en een ruim assortiment boeken en catalogi.

Eerder was op deze plaats het auditorium van Design Museum Den Bosch gevestigd. Hierdoor stond de unieke ruimte echter vaak leeg. Zonde, zeker omdat het zo’n karakteristiek onderdeel is van de architectuur van het pand. Op deze nieuwe locatie komt de ruimte die door de gebroeders Campana speciaal voor het Design Museum werd ontworpen, voluit tot zijn recht.

In de museumwinkel vind je naast catalogi en boeken, sieraden en keramiek, verrassende designartikelen. Tevens biedt de museumwinkel een platform aan het werk van net afgestudeerde designers en alumni van de Design Academy Eindhoven.

De museumwinkel is open op dinsdag t/m zondag van 11.00 tot 17.00 uur, je hebt geen museumticket nodig.