23 augustus 2023

Gratis tweede kaartje met Brabants Boek Present

Zaterdag 2 september gaat de week van het Brabants Boek Present van start. Tot en met zondag 10 september krijg je de novelle Nargis gratis bij besteding van minimaal € 15,- aan boeken in deelnemende Brabantse boekhandels. Dit jaar is Forugh Karimi gevraagd om het Brabants Boek Present te schrijven. Verhalen vertellen zit in haar dna en als psycholoog weet ze niet alleen interessante perspectieven te vinden, maar ook personages en lezers op verrassende manieren te verbinden. Haar eerste roman De Moeders van Mahipar belandde meteen in de top 5 van de Hebban Debuutprijs.

Op vertoon van Nargis krijg je ook nog eens je tweede toegangskaartje cadeau bij 10 Brabantse musea, waaronder Design Museum Den Bosch. De actie loopt van 2 september t/m 31 december 2023. Meer informatie en deelnemende musea en boekhandels vind je op www.brabantsboekpresent.nl.