4 mei 2024 t/m 5 mei 2024 13.00 — 16.00 uur

Ontwerp je eigen masker van de toekomst

Familieworkshop — Design!

Op 4 en 5 mei organiseert Design Museum Den Bosch een workshop voor de hele familie. Kom langs bij de workshoptafel in de hal van het museum en doe gratis mee. Samen ontwerpen jullie je eigen masker van de toekomst. Wat voor masker ga jij maken? Eentje die je beschermt, je identiteit laat zien, of misschien zelfs een cool technologisch snufje heeft?

Dit ga je doen

Kom naar de workshoptafel in de hal en maak je eigen masker van de toekomst. Laat je fantasie de vrije loop, kijk naar voorbeelden en ga aan de slag! Je mag zelf kiezen hoe jouw futuristische masker eruitziet. Door te knippen, plakken, kleuren en knutselen, geef jij jouw masker van de toekomst precies de vorm die jij wilt.

Praktische informatie

Deelname aan de familieworkshop is gratis en een toegangskaartje voor het museum is niet nodig, hoewel een bezoek aan de tentoonstellingen boven natuurlijk een leuke toevoeging aan jullie dag is! Je kunt aanschuiven op 4 en 5 mei in de hal van het museum. Je bent van harte welkom tussen 13.00 en 16.00 uur en je kunt zo lang blijven als je wilt. De workshop is geschikt voor iedereen vanaf zes jaar oud, en we moedigen de hele familie aan om mee te doen!