De rubriek Binnenkijken in NRC Handelsblad zorgde vaak voor het verlangen om ook eens zelf door Thijs gefotografeerd te worden in het eigen interieur. Dit maken we graag mogelijk. Stuur een foto op van jezelf in je interieur en maak kans op een fotoshoot van Thijs Wolzak.

Hoe doe je mee

Maak een foto van een interieur met de bewoner. Natuurlijk graag van jezelf in je interieur, maar het mag ook van je buurman, moeder of goede vriend zijn in zijn of haar interieur. Meestal gaat het hier om een woonkamer, maar een keuken, badkamer of ontvangsthal mag ook. Stuur deze foto via het inschrijfformulier naar ons toe. Op 7 januari 2019 wordt de winnaar bekend gemaakt.

Hoe kun je winnen

We zijn op zoek naar interieurs die volgens de eigen bewoner(s) bijzonder zijn. Het gaat dus niet alleen om het mooie plaatje, maar vooral ook om het verhaal erachter. Welke unieke keuzes zijn er gemaakt? En waarom past dit interieur juist helemaal bij de bewoner? In het inschrijfformulier is er ruimte om uitleg te geven bij de foto. De jury, bestaande uit Thijs Wolzak, Fredrik Baas (curator) en Timo de Rijk (directeur Design Museum Den Bosch), kiest de foto die niet alleen een bijzonder interieur laat zien, maar vooral het verhaal vertelt van de bewoner en interieur. Dat verhaal maakt de foto juist bijzonder.

Wat is de prijs

Na bekendmaking van de winnaar wordt er een afspraak gemaakt voor een fotoshoot door Thijs Wolzak. Dit neemt een gehele werkdag in beslag. Het resultaat ontvang je natuurlijk in een mooie lijst. Daarnaast zal de gemaakte foto onderdeel uitmaken van de tentoonstelling Binnenkijken met Thijs Wolzak en is het interieur en zijn bewoner te zien in Design Museum Den Bosch tot en met 17 februari 2019.

Wedstrijdvoorwaarden

Er zijn enkele wedstrijdvoorwaarden verbonden aan deelname aan deze fotowedstrijd.

 

Binnenkijken Wolzak. Binnenkijken, foto: Thijs Wolzak
Te zien t/m 17 februari 2019

Binnenkijken met Thijs Wolzak

Thijs Wolzak maakt de fotoserie Binnenkijken voor NRC Handelsblad en in het bijschrift van de foto’s moeten vele honderdduizenden lezers van de krant op zoek zijn gegaan naar de vaste vragen “Wat is er in uw huis van Ikea?” en “Wat neemt u mee bij brand?”